Bhop maps
Pagina 1 din 1
Bhop maps
Deci sa incepem , harta pe care vo arat este deja termina sub numele de deathrun_skills
Descriere : ca sa treceti peste apa trebuie sa sariti repede de pe acele platforme , pentru ca ele se vor lasa in jos,sidaca mapperul pune teleport jos va duce inapoi de unde ati venit :)
Eu voi creea asa ceva sa ajungeti de la 1 la 2
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Acu sa incepem sa construim :
Ce e selectat cu rosu,acea parte se va lasa in jos la mine,iar cealalta,e pusa sa aiba putin realism :) , adica sa nu se duca in gol platforma care se lasa in jos
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Dupa ce am selectat acea parte , apasam CTRL +T si alegem func_door cu urmatoarele setari :
Name : z1 [ sau ce nume vreti dar sa nu fie identic cu celelalte care le vom face ]
Speed : 100 [ cel default,dar puteti pune cat vreti ]
delay before close ,-1 stay open : 4 [ dupa cat timp sa se ridice ]
-Iar la radarul Yaw alegem down [ sa se lase in jos ]
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Acum deasupra platformei voi creea cu textura aatriger inca o paltforma mai subtire de aceeasi latime si lungime,adica asa ceva :
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Selectam ce am facut cu aatriger , dam CTRL + T si alegem trigger_multiple cu urmatoarele setari :
Target : z1 [ punem numele de la acel door care l-am facut mai devreme ]
delay before reset : 1 [ daca punem mai mult, de exemplu ma duc pe 2 sa le las in jos ma da inapoi si cand ma duc iar ele trebuie sa astepte sa se lase iar si eu sar normal :) ]
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Si la celelalte platforme tot la fel , doar ca alte nume :) si nea iesit asa ceva :
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Tutorialul e vechi ... deci nui cu intentie acele poze ..
Descriere : ca sa treceti peste apa trebuie sa sariti repede de pe acele platforme , pentru ca ele se vor lasa in jos,sidaca mapperul pune teleport jos va duce inapoi de unde ati venit :)
Eu voi creea asa ceva sa ajungeti de la 1 la 2
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Acu sa incepem sa construim :
Ce e selectat cu rosu,acea parte se va lasa in jos la mine,iar cealalta,e pusa sa aiba putin realism :) , adica sa nu se duca in gol platforma care se lasa in jos
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Dupa ce am selectat acea parte , apasam CTRL +T si alegem func_door cu urmatoarele setari :
Name : z1 [ sau ce nume vreti dar sa nu fie identic cu celelalte care le vom face ]
Speed : 100 [ cel default,dar puteti pune cat vreti ]
delay before close ,-1 stay open : 4 [ dupa cat timp sa se ridice ]
-Iar la radarul Yaw alegem down [ sa se lase in jos ]
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Acum deasupra platformei voi creea cu textura aatriger inca o paltforma mai subtire de aceeasi latime si lungime,adica asa ceva :
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Selectam ce am facut cu aatriger , dam CTRL + T si alegem trigger_multiple cu urmatoarele setari :
Target : z1 [ punem numele de la acel door care l-am facut mai devreme ]
delay before reset : 1 [ daca punem mai mult, de exemplu ma duc pe 2 sa le las in jos ma da inapoi si cand ma duc iar ele trebuie sa astepte sa se lase iar si eu sar normal :) ]
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Si la celelalte platforme tot la fel , doar ca alte nume :) si nea iesit asa ceva :
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Tutorialul e vechi ... deci nui cu intentie acele poze ..
woken- FONDATOR
- Data de inscriere : 01/06/2012
Mesaje : 637
Varsta : 25
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|