Noi suntem viitoruL
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Crearea hartilor 1hp 2hp etc..

In jos

Crearea hartilor 1hp 2hp etc.. Empty Crearea hartilor 1hp 2hp etc..

Mesaj Scris de woken Sam Ian 05, 2013 3:23 am

Pasul 1 : Creearea hartii

a) -creem un cub [ dreptunghi ]

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

b) - o facem sa arate ca o camera, selectam cubul [ click dreapta ] si alegem hollow , iar ca numar eu am ales 2 [ grosimea in unitati ]

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

c) - selectam unealta clipping tool , adica aceasta :[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine] si o sa tai camera pe jumate

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

d) - acum selectam tavanul si peretii din partea de sus dupa ce am taiat camera ca in poza anterioara si alegem unealta toogle texture , adica aceasta :[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine] si ii texturam cu textura sky

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

e) - eu am mai texturato putin si arata cam asa:

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Pasul 2 : Creearea entitatilor

a) - Daca deja stiti ceva mapping , sper ca veti pricepe ceva din ce voi face cu aceste 3 entitati de baza,eu am pus 3 entitati in mijlocul harti :
prima entitate : info_map_parameters [ jucatorii sa nu poata cumpara arme ]
a doua entitate : light_enviroment se foloseste doar daca ai facut sky sa fe lumina , daca nu faceam sky , atunci faceam mai multe entitati light
a treia entitate : game_player_equip setez ce arma sai dea la jucator,adica eu voi alege knife

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

b) - acum alegem o textura oarecare , si mai creem un cub langa cel recent facut carel facem iar cu hollow unde voi pune 3 counter si 3 terro

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

c) - in mijloc voi face o entitate numita : game_player_hurt care va seta viata jucatorului si ii voi pune numele hurt

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

d) - acum sub fiecare jucator facem 2 blocks [ eu am ales sa le fac cu textura aatriger ]

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

e) - acum luam fiecare block de sus in parte si il facem trigger_multiple si la target punem hurt

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

e) - acum dupa ce am facut toate blocks de sus trigger_multiple, mergem la cele de jos si le facem pe rand trigger_teleport , acu mergem pe rand la fiecare si voi pune si target [ de exemplu la counter , voi pune la primu counter la target : ct1 , apoi la urmatorul ct2 si la urmatorul ct3 , si asa si la terro doar ca t1 , t2 , t3 ]

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

f) - acum mergem pe harta noastra si facem destinatiile la teleport [ ct1 / ct2 / ct3 , t1/t2/t3 ]

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

g) - acum selectam iar cubul , dar cel unde sunt playerii sil texturam cu textura black

Si nea iesit asa ceva :

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Download .bsp:[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
woken
woken
FONDATOR
FONDATOR

Data de inscriere : 01/06/2012

Mesaje : 637

Varsta : 25


Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum